NADACE TÁTA A MÁMA

NADACE T??TA A M??MAO nás - en
Ke sta??en??
NADACE T??TA A M??MA
O n??sVa??e podporaFotogalerieNa??e pomocProblematikaKontakt

Jak n??s m????ete podpo??it

2000

Nadace slavila úspěch na mezinárodním reklamním festivalu Cannes Lions, když se její reklamní spot s názvem „Attention“ dostal na shortlist v kategorii sociální reklama. Spot pro nadaci vytvořila reklamní agentura McCann-Erickson Prague.

 

V tomto roce byla také Nadace Terezy Maxové byla společně s Výborem dobré vůle vybrána jako charitativní partner úspěšné a unikátní loterie, jež organizovala společnost Sazka a.s. pod názvem Setřená slza.

 


2001
 
V roce 2001 nadace poprvé a  úspěšně žádala stát (Fond národního majetku) o příspěvek do nadačního jmění, tzv. NIF II. Dnes nadace díky této svěřené důvěře spravuje řádově 37 milionů korun.

 

V témže roce se uskutečnil první velký koncert hvězd pro Nadaci Terezy Maxové, a to v pražské Lucerně. Tamtéž rovněž nadace oslavila, o rok později, své páté narozeniny.

 

 

2002
 

V roce 2002 otevřela nadace povodňové konto na pomoc postiženým srpnovými povodněmi. Do sbírky se zapojila celá řada společností a jednotlivců.

 

 

V témže roce prezentovala nadace svoji první imageovou kampaň, kterou opět připravila reklamní agentura McCann-Erickson Prague.

 

 

 


2003
 
V roce 2003 obdržela nadace první ocenění Czech Top 100 nejobdivovanějších firem v sociální kategorii.

 

 

V tomto roce nadace realizovala a prezentovala svou první kampaň na podporu dárcovství s názvem
Před a po“.

 

 

 


 

 

Děkujeme partnerům a dárcům

logo reklamní kliniky

 

 

 

nadace čez

     

 

 

 



první strana [1]
předchozí strana [1]
Zp??t do menu O nás
následující strana [3]
poslední strana [4]
2 / 4